Powered By Blogger

2013. október 31., csütörtök

Zsolt az Eros

Az egyik magyar lany kijott egy csoporttal es itt maradt, mert meghoditja az Annapurnat. Ez egy trekking utvonal 5000 meter magassagban van a csucs.Maga a tura kb.17-21 nap, ez fugg az idojarastol, a fizikai kepessegedtol, a penzedtol :)Szoval a felszereleset mentunk megvenni a turista negyedbe, talan mar irtam, hogy innen indulnak a nagy hegymaszo expediciok.Ez pedig a Tamel. Az utazasi irodan keresztul betevedtunk egy trekking boltba.Itt mint mindenhol mashol, az elso kerdes, hogy honnan jottunk, es mikor mondtuk, hogy magyarorszagrol, akkor egybol mondtak az Eros Zsolt nevet es vittek a pulthoz es mutattak a vendegkonyvet, ahol Zsolt bejegyzese, alairasa, es fotoja is ott volt.Kezeben egy csizmat tart, amit ebben  a boltban vett. Eleg meglepo es mellbevago volt a szituacio, mert almomban sem gondoltam volna, hogy ebben a tobbihez kepest kis uzletben mivel illetve kivel fogok talakozni. Szajtatva neztem a kepet az elado csendben volt, majd az egy perc nema csend utan, annyit mondott: nem jott vissza, es a fiatal fiu sem Kiss Peter sem. Nehez elmondani, hogy akkor ott mi jatszodott le, bennem es a boltban. Annyira nonszensz volt az egesz. Talan ez volt az utolso kepek egyike Zsoltrol es most en ezt a  kepet fotoztam. A bolt tulajdonoson ereztem, hogy tenyleg a sziven viselte a tortenteket.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése